luni, 11 februarie 2013

Sete

Vreau sa te rup tot in bucatele mici apoi tot eu sa fiu cea care te lipeste la loc, in mine, vreau ca tu sa nu mai fii tu, sa fii parte din mine, iar eu sa fiu parte din tine. Sa te enervez cu lucuri stupide,cu lucruri mici si nesemnificative, lucruri banale in timp ce las urme pe spatele tau cu unghiile, vreau sa ma joc cu parul tau. Sa te strang in brate cu toata puterea mea, sa te musc, sa te consum, sa te slabesc de putere apoi, tot eu sa fiu cea care iti readuce energia, sa te iubesc pana cand al meu corp cedeaza, pana cand creierul meu se opreste din gandit pentru cateva secunde. Vreau sa vad cum picaturi de transpiratie se preling pe corpul tau pefrect, cum intunericul cade peste noi, iar noi ne piedem in noapte, in gemete, in placere infinita. Sa visez langa tine si sa te tin de mana calda si puternica, sa te musc de barba, de gat, sa te sarut apoi pe corp si sa raman acolo pentru cateva secunde, sa te iubesc pana cand nu mai pot si dupa, lipsita de orice vlaga, sa am puterea sa ma apropii usor, sa iti intalnesc chipul bland, sa imi arunc buzele mele peste buzele tale. Sa te sarut insetata de iubire pe buzele tale moi, buzele tale fierbinti. Sa ne iubim. Sa fim doar noi si restul universului, noi si misterul noptii. Tu si eu, unul mai insetat de iubire ca altul.

Un comentariu: