luni, 17 octombrie 2011

An Autumn Day..

10:13 AM Frig, frig, frig. Caut prin dulap fularul meu calduros, iar in acelasi timp gandindu-ma unde mi-am pus manusile cu degetele taiate, abia recuperate de la prietena mea.
*Peste jumatate ora* Imi aduc aminte ca manusile le-am pus pe birou, ma duc sa vad daca sunt acolo. Nici urma de ele. Ma enervez. O strig pe mama, poate le-a luat ea, dar ce ar face ea cu o pereche de manusi fara degete?
In timp ce eram in casa in dreptul geamului si strigam dupa mama, ma uit fara niciun motiv pe geam. Observ pe sarma perechea mea de manusi gri fara degete.. <Ow, manusile mele, ce cautati acolo?> ma intreb. Apoi vine explicatia de la mama, "pentru ca am crezut ca vrei sa le spal si le-am pus la spalat".
Perfect, urasc momentele cand imi umbla prin lucruri. Cel mai enervant e atunci cand incepe sa si arunce diferite lucruri care i se par de aruncat. Hmm, las deoparte gandul acesta. In final am gasit si fularul.
Imi pregatesc geanta, ma incalt, apoi imi pun haina impreuna cu fularul si manusile gasite si plec.
Vreme trista, oamenii care nu se obosesc sa se mai uite in jurul lor mergand cu privirea fixata in jos. Imi pun castile in urechi. "I could watch you for a life time".. simt parfumul tau, in timp ce fixam volumul la mp3 imi ridic privirea si ma uit in jur. Ah, doar mi s-a parut. In cap deja am  mii de momente. Imi continui drumul.
13:02 PM Liceu, 7 ore, mult de lucru.
7:45 PM Astept cu nerabdare, alaturi de colega mea de banca, sa o vad pe profesoara iesita din clasa. Desenez la sfaristul caietului o girafa zambitaore cu ochi mici (tipic).
8:17 PM Stele. Fum. Nas inghetat. "O noapte mai lunga". Imi caut prin ghiozdan, plin de o gramada de lucruri care nu isi au rostul, manusile. Incerc sa ma gandesc la faptul ca mai am putin si ajung acasa. Fredonez in soapta melodia care o ascult. Awiiieee, o pisica sta si se joaca cu o frunza galbena abia cazuta din copac. Ma opresc pentru cateva minute si ma joc cu pisica. Realizez ca au trecut 10 minute, ma opresc din jucat si imi vad de drum. Ajung acasa. Imi pun cereale si lapte in cana si ma retrag in camera mea si ma apuc de scris.
01:04 PM Ma uit la ceas. Wow, cand a trecut asa repede timpul? Inchid caietele, cartile, strang fisele si incerc sa le gasesc un loc in dezordinea de pe birou. Duc la bucatarie cana cu cereale, apoi revin in camera. Sting lumina, ma asez in pat, ma uit in gol. Oftez, "alta zi". Inchid ochii si incerc sa adorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu