luni, 12 septembrie 2011

You've gotta be kiddin

Prima zi, urata.
Camasa, blugi, platforme, lantul cu vultur, flori. Stres, imbratisari, presiuni, colegi revazuti, griji, cateva lacrimi, dorinta de intoarcere in timp, emotii, nerabdare, dar mai ales.... dor de tine. Astea sunt printre putinele sentimente care au avot loc astazi in mine. Ma asteptam la ceva mai vesel, dar am fost dezamagita, am incercat sa ascund asta si observ ca planul mi-a reusit, i'm so proud." Primele 30 de minute din anul scolar, totally mess. Am plecat. O gramada de ganduri idioate imi invadau creierul. M-am uitat la cer si mi-am spus " O sa fie bine, mai e un pic." Am ajuns acasa, mi-am facut o cana de cafea si m-am uitat la televizor. Nimic interesant nici acolo. Deja e seara, stele, luna, multi greieri, tu. Ma uit la cer si ma bucur. Am trecut peste ziua asta.
 Ok, cand spuneati ca vine urmatoarea vacanta? :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu